Optimal
Kindlustusmaakler
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Kahjukäsitlus
  • Kasulikku
  • Ettevõttest
    • Meeskond
    • Kontakt
  • Eesti

+372 656 2816
kindlustus@optimal.ee

1 juuni 2014

admin Lahendatud, Liiklus, Vaidlus hinna üle

Õiglane hinnang sõidukile

Septembris pöördus meie poole klient, kellele tundus, et tema sõidukile tehtud hinnang on liiga madal. Kliendil oli juhtunud avarii, milles ta ise süüdi ei olnud ja peale kalkulatsioone, oli nõus selts sõiduki ära ostma, kuid kahjuks ei ühtinud kliendi ja seltsi arvamus sõiduki hinna kohta.

Loe edasi

1 juuni 2013

admin Hüvitise vähendamine, Lahendatud, Liiklus

Selts oli valmis korvama vaid 50% kahjust. Peale meie sekkumist oli kindlustusselts nõus hüvitama kahju 100%

Oktoobris pöördus meie poole klient, kellele oli seltsist tulnud otsus, mille järgi oldi nõus hüvitama kahju 50% ulatuses. Kahju seisnes tagumise stange vahetuses, kuna teine sõiduk oli kliendi autole tagant sisse sõitnud. Kahju pidi hüvitatama liikluskindlustuse alt. Siiski oli kliendil tagumisel stangel juba enne avariid kaks kriipsu. Sellele viidates tegigi selts otsuse, mille kohaselt oldi valmis korvama vaid 50% kahjust. Nende väite kohaselt oleks klient pidanud juba varem stange ära vahetama. Mingeid tõendeid antud väite kinnitamiseks ei esitatud. Peale otsuse saamist pöördus klient meie poole.

Loe edasi

1 juuni 2013

admin Hüvitisest keeldumine, Lahendatud, Reis

Lahenduse leidnud probleem reisikindlustusega

Märtsis 2013 pöördus meie poole klient, kellel oli tekkinud probleem reisikindlustusega. Lühidalt – tal oli poes käimise ajal sõidukisse sisse murtud ja varastatud isiklikke esemeid. Tal oli olemas ka reisikindlustus (mitte meie kaudu sõlmitud) ja seal lisariskina kirjas ka pagasikindlustus. Kahjuks selgus Eestis olles, et selts ei soovi kahju välja maksta. Põhjenduseks toodi tingimuste punkt, mis ütleb, et valveta jäetud sõidukist varastatud esemed makstakse vaid juhul, kui need olid lukustatud pagasiruumis või lukustatud kindalaekas.

Loe edasi

1 juuni 2013

admin Hüvitise vähendamine, Kodu, Lahendatud Kodu

Lahendatud kodukindlustuse vaidlus

Detsembris 2012 pöördus meie poole meie klient, kellele kodukindlustuse raames toimunud kahjut ei tahetud kogu ulatuses välja maksta. Kliendil oli juhtunud veekahju, kus kannatada oli saanud korter, mööbel ja isiklik vara. Mööbli ja korteri siseviimistluse hüvitamisega suuremaid probleeme ei olnud, küll aga oli probleemne isikliku vara (riided) kahjude hüvitamine. Kliendil oli korteris kuuma vee kahju, mille käigus osa riideid rai kannatada küünlavaha sulamisega riietele, osa riideid (üpris suures koguses riideid) sai veega märjaks, pesumasin oli katki ja elekter oli mitu päeva ära.

Loe edasi

1 juuni 2013

admin Kasko, Lepitus, Vähendamine

Lahendatud liikluskindlustus juhtumi lepitusmenetlus

Detsembris 2012 pöördus meie poole klient, kellel oli juhtunud veokiga kindlustusjuhtum. Veok oli pimedal teel sõitnud vastu teel lebanud eset ja peale seda, samal ajal kui juht otsis peatumiskohta, jooksis sõiduki mootor kokku. Hiljem tuli välja, et maas lebanud ese oli löönud karteri põhja suure augu ning mootorist välja jooksnud õli tõttu jooksis mootor kokku. Juhil ükski märguanne armatuuris põlema ei hakanud. Poliis ei olnud meie kaudu sõlmitud.

Loe edasi

1 juuni 2013

admin Lahendatud, Liiklus

Liikluskahju pikale vaninud vaidlus sai lahenduse kahe päevaga

Aprillis 2012 pöördus meie poole klient, kelle liikluskahju oli venima jäänud. Kliendil oli mure, et selts ei ole kahjukäsitlusprotsessis talle ühtegi väljamakset teinud. Juhtum ise oli väidetavalt järgmine. Kliendi ema oli ületanud ülekäigurajal sõiduteed, kui rollerijuht ta alla ajas. Inimene sai kannatada ja vajas haiglaravi, lisaks määrati talle puudeaste.

Loe edasi

1 juuni 2013

admin Hüvitisest keeldumine, Lahendatud

Lahendatud veekahjustus juhtum

Jaanuaris 2013 pöördus meie poole klient, kellel oli hoones juhtunud veekahju. Seina lahtivõtmisel selgus, et veetoru, mis oli purunenud, oli eelmise omaniku poolt remondi käigus vigastatud. Sellest tulenevalt tegi kindlustusselts ka keelduva otsuse. Peale meie poole pöördumist võtsime seltsiga ühendust ja selgitasime omapoolset seisukohta. Põhimõtteliselt ei olnud antud kahju tekkimises süüdi klient ja ei saanud kuidagi väita, et kui antud toru poleks eelnevalt kahjustatud olnud, siis oleks kahju toimumata jäänud.

Loe edasi

7 apr. 2013

admin Lahendatud, Liiklus

Lahendatud kindlustusjuhtum parvlaeval

Märtsis 2012 pöördus meie poole klient, kellel oli juhtunud õnnetus parvlaeval. Seistes vasakpoolses reas esimesena ja oodates maalepääsu, sõitis temast paremalt poolt mööda sõiduk haagisega ja haagise poritiib vigastas kliendi auto paremat külge täies pikkuses. Sõidukid sõitsid praamilt maha ja vaatasid vigastused sadamas üle. Kohapeal jäi kokkulepe et järgmisel päeval pöördutakse kindlustusse.

Loe edasi

KAHJUD

Juhul kui sul on probleeme kahjude käsitlemisega ja on tunne, et kindlustusselts ei ole antud olukorras käitunud õigesti, siis palun võta meiega ühendust ja üritame asjale leida lahenduse. Allpool on link kahjukäsitluste kontaktandmetele, kahjukäsitluse blankettidele ja osaline ülevaade juhtumitest, mida oleme aidanud klientidel lahendada. Antud juhtumid on siis sellised, kus kindlustusselts ja klient ei ole omavahel kokkulepet saavutanud.

Kahjukäsitluste kontaktandmed
Kahjukäsitluste blanketid


Oleme esimene kindlustusmaakler Eestis, kes liitus kindlustuse lepitusmenetlusega!


Optimal
© Optimal 2025
+372 656 2816
kindlustus@optimal.ee
Links