Õiglane hinnang sõidukile

Septembris pöördus meie poole klient, kellele tundus, et tema sõidukile tehtud hinnang on liiga madal. Kliendil oli juhtunud avarii, milles ta ise süüdi ei olnud ja peale kalkulatsioone, oli nõus selts sõiduki ära ostma, kuid kahjuks ei ühtinud kliendi ja seltsi arvamus sõiduki hinna kohta.

Kuna ka sõidukite müügiportaalides oli selliseid sõidukeid vähe ja väga erinevate hindadega müügis, siis oli ka raske leida lahendust antud olukorrale. Igasugune otsus võis ühele või teisele poolele olla küllaltki suure mõjuga. Et sellist negatiivset mõju ennetada, asusime seltsiga läbirääkimistesse, mille järel klient ja selts jõudsid kokkuleppele hüvitise suuruses. Selts tõstis sõiduki turuhinda 12,5% ja klient jäi sellega ka rahule.