KÜSI PAKKUMIST

KUIDAS SAAME KASULIKUD OLLA

Lihtne ja soodne viis kindlustada ära kõik mis Sulle on kallis!

Saatke meile oma kindlustushuvi läbi kõrval asuva küsimustiku, või saatke oma reisiinfo kindlustus@optimal.ee  ning saame Sulle juba edaspidi palju abiks olla, maakler seisab kindlustusvõtja huvide eest.   

Reisil olles kahjujuhtumi ilmnemisel tekib alati küsimus, mis teha ja kuhu pean helistama?

Sõlmides meie kaudu sobiva reisikindlustuse lepingu, saame ka Sind reisil olles kõige hädavajalikumal hetkel aidata sellega, et võtate esimesel võimalusel meiega ühendust ning meie spetsialistid annavad nõu kuidas vastavalt sündmuse iseloomule käituda ja kellega lisaks ühendust võtta.

Praktikas on väga palju näiteid kuidas oleme saanud inimesi päästa väga keerulistest olukordadest. Siin võib teadmatusest tekkida ootamatu lisakulu selliselt, mida seltsid ei hüvita. Näiteks teadmatus seltsiga kokkuleppele jõuda, kas pimesoole operatsioon tuleks teha riiklikus haiglas või erahaiglates jne.. ehk olukord mille peale tavaliselt kindlustusvõtja ei tule ja ei oska olukorda hinnates ka vastavalt käituda. Seega vale ise langetatud otsus võib tuua kaasa selle, et selts tekkinud kulu ei hüvita. 

Hoolitseme ka lepingute halduse eest, et tagada kindlustusobjektile järjepidev kindlustuskaitse:

Seega tasub olla tähelepanelik, et oleks olemas kehtiv kindlustusleping.

Oluliselt mugavam ja turvalisem viis kuidas lepingu õigeaegset pikendamist mitte ära unustada on nii, et saadate meile oma kindlustushuvi ehk kindlustusvõtja ja kindlustusobjekti andmed. Sõlmides meie kaudu sobivate tingimuste ning hinnaga lepingu, on ka kindlustusõiguslik abi sõlmitud lepingu raames tasuta.

Nii saate olla edaspidi kindlad, et selle lepingu lõppemisel tuletame õigeaegselt meelde ja saadame e-postiga uue võrdlevate seltside pakkumused ning pikendame kindlustusvõtja soovil sobiva uue lepingu. Seega siis ei pea te kindlustusvõtjana ise lepingu lõppemist pidevalt meeles pidama ja pikendamise kohustus on juba meie töö.