Me ei soovi oma klientidele halba kindlustamise kogemust. Eriti siis, kui peaks ilmnema mõni kindlustusrisk ehk kahjujuhtum. Seepärast eesmärgina me teeme oma töös kõik selleks, et Sinul kui kliendil, oleks meie kaudu sõlmitud lepingust kindlustusvõtjana palju abi! Seeläbi on tagatud ka rahulik uni! 

Optimal Kindlustusmaakler!

KINDLUSTUSSELTSIDE KAHJUKÄSITLUSE ANDMED VAJUTA LINGILE SIIN

Võimaliku kindlustusriski ilmnemisel, võtke esimesel võimalusel ühendust vastava seltsi kahjukäsitlusega, kelle leping on sõlmitud ja on kehtiv

Kui ei tea millise seltsi leping on sõlmitud, võtke kohe meiega ühendust siin

ERINEVATE SELTSIDE AUTOABI KONTAKTANDMED VAJUTA LINGILE SIIN

Kas teadsite, et tasuta autoabi teenuse tellimise korral, tuleb helistada kindlasti vastavalt iga seltsi koostööpartneri konkreetsele telefoninumbrile!

Juhul kui helistate esimesele ettejuhtuvale autoabile võib juhtuda, et selts tekkinud lisakulu ei hüvita.

Kas teadsite, et lisaks liikluskahjudele hüvitab LKF ka need

ootamatud juhtumid

MIDA TEHA OOTAMATU KAHJU KORRAL

Võimaliku kindlustusriski ilmnemisel, võtke esimesel võimalusel ühendust vastava seltsi kahjukäsitlusega, kelle leping on sõlmitud ja on kehtiv!

Kui ei tea millise seltsi leping on sõlmitud helistage sündmuskohalt meile tel +372 656 2828 või saatke teade kahjuabi@optimal.ee

KUI ON PROBLEEM KAHJUDE MENETLEMISEGA

Meie aitame sul saada kindlustusseltsist õiglast kindlustushüvitist. 

Optimal Kindlustusmaakleri kahjuabi meeskond aitab rahulikult lahendada Teie kiired mured.

Saatke meile kahjuteade esimesel võimalusel 24/7  kahjuabi@optimal.ee

OLETE SAANUD HÜVITISEST KEELDUMISE OTSUSE

Juhul kui seltsi kahjukäsitleja on teinud Kindlustusvõtja jaoks negatiivse otsuse, aitame otsust õiguslikult hinnata.

Juhul kui näeme, et selts oma otsust kujundades on käitunud Kindlustusvõtjaga meelevaldselt:

  1. aitame koostada seltsi kahjukäsitlejale vastuskirja negatiivse otsuse ümber vaatamiseks.
  2. koostame kahju hüvitamise nõudeid

Selleks et aru saada kuidas me kindlustusmaaklerina oma kliente hoiame on kindlasti oluline argument ka see:  

Oleme esimene kindlustusmaakler Eestis, kes liitus kindlustuse lepitusmenetlusega lisainfo leiad siit

LISAINFO

Oleme tulemuslikult meie Klientidele lahendanud väga palju kindlustusjuhtumeid

Optimal Kindlustusmaakeri kaudu sõlmitud kindlustuslepingu raames ehk meie oma klientidele, anname tasuta kahjuabi! Teistel juhtudel kehtib kahjuabi korral hinnakiri, mis on mitte tunnitasu, vaid 10% meie kaudu lahendatud kaasuse kahju suurusest! Suuremate kahjude korral alates 50 000eurist enne kaasuse menetlemisse võtmist sõlmime kirjaliku erikokkuleppe!

Kuidas saada meie kliendiks, et kaasneks ka Sulle tasuta kahjuabi?

See on väga lihtne, sõlmige meie kaudu kindlustusleping ja kehtiva lepingu alusel kaasneb automaatselt tasuta kahjuabi!

Ootamatult on ilmnenud kindlustusjuhtum ja olete reaalselt olukorras, kuidas sellest kõige mõistlikumalt välja tulla?

Tekib palju küsimusi, mis on võetud praktikast:

  1. kas minul on ikka kindlustusleping olemas?
  2. kas leping kehtib?
  3. ja millises seltsis on leping sõlmitud, kuhu helistama pean?
  4. kas vastav kaitse on ikka peal ja saab kahju hüvitatud, millised on tingimused?
  5. kuidas pean kahjujärgselt käituma, et midagi valesti ei tee, et sellega ootamatut lisakulu mitte tekitada?
  6. vale kahjujärgse käitumisega seoses võib kindlustusvõtja ootamatut endale lisakulu tekitada ehk see on kulu, mida seltsid oleks koheselt õige käitumise korral kehtiva lepingu raames hüvitanud, aga kuna seda ei osanud ette näha, siis ka seltsid ei hüvita.

Kas tundub tuttav ja keeruline olukord?

Selliste küsimustega helistage samuti sündmuskohalt meile tel +372 656 2828 või saatke teade kahjuabi@optimal.ee ja me anname juba sõlmitud lepingu raames tasuta abi, et kahju korral jõuaks menetlus võimalikult mõistliku tulemini. Me teame kõikide seltside kindlustustingimusi, hüvitamispõhimõtteid, lepingute erisusi ja kõike mida vaja, et üks kahjujuhtum, mis tundub kindlustusvõtjale keeruline olukord, võimalikult lihtsalt ja selgelt kindlustusvõtjaga vesteldes sellest olukorrast välja tulla.

Näiteks ootamatu isiku- või varakahju korral võib tekkida sündmuse toimumise raskusastmest tulenevalt kannatanul erineva tugevusega afektiseisund. Kannatanu tavapäraselt ei suuda p1. adekvaatselt tekkinud olukorda p2.õigeaegselt hinnata.

Seega edasised toiminguid võivad sarnases olukorras tekitada kindlustusvõtjale ootamatuid lisakulutusi. Õige ja õigeaegse käitumisega oleks saanud aga koheselt oluliselt minimeerida lisakulu nii, et olemasolev kindlustusleping need hüvitaks. 

Näiteks: Kas teadsite, et tasuta autoabi teenuse tellimise korral, tuleb helistada kindlasti vastavalt iga seltsi koostööpartneri konkreetsele telefoninumbrile!  

Juhul kui helistate esimesele ettejuhtuvale autoabile võib juhtuda, et selts tekkinud lisakulu ei hüvita.

Omaltpoolt saame olla antud juhul väga kasulikud ja seda tasuta, st ilma lisatasu küsimata juhul, kui olete meie kaudu sõlminud ka kahjujuhtumiga seotud kehtiva lepingu. Antud lepingu raames saame teha nii, et olemasolevast kindlustuslepingust oleks kõige rohkem abi just siis, kui on tekkinud kindlustusvõtjale keeruline olukord ja tekib küsimus, mida teha ning kuhu helistada? Samuti kui selts käitub meelevaldselt ja teeb kahjust keeldumise otsuse ning sootuks ei maksa kahju välja. Aitame vaadata kahjuotsuse üle ja anname hinnangu.  

Meie uus koduleht on valmimisel ja allolevad andmed pidevalt lisanduvad!